https://www.youtube.com/watch?v=86i69k6H16E&ab_channel=UTVGhanaOnline

Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

Πάμε γερά σήμερα...
Θα ασχοληθώ με την Μίντιλαντ και την Ααρχους , αφού έχουν μια ευκολία στο σκαράρισμα. Αλλωστε και η προιστορία πολλά γκολ μας δίνει, και καλά θα κάνουν να την συνεχίσουν (4-2, 3-2, 2-2, 1-2, 3-2, 2-1, 3-2). Η Bwin μου το δίνει το όβερ στο 1.85. Μια χαρά το κόβω. Για δεύτερη επιλογή πάμε στους Γάλλους. Στο εξ αναβολής παιχνίδι της Λε Μαν κόντρα στην Μπορντό. Μπορεί η Μπορντό να είναι κουρασμένη αλλά τα γκολάκια της θα τα βάλει απέναντι στην καταδικασμένη Λε Μαν. Το όβερ 2.05. Πολύ μου αρέσει. Αντε και το τελευταίο να κλείσουμε την τριάδα μας. Οσασούνα με την Μάλαγα. Περίεργο παιχνίδι αυτό. Μου αρέσει το "γκολ-γκολ" που μου το δίνει 2.00.

Τριάδα:
Μίντιλαντ - Ααρχους (Over) (1.85)
Λε Μαν - Μπορντό (Over) (2.05)
Οσασούνα - Μάλαγα (goal - goal) (2.00)

6 σχόλια:

GUS είπε...

ΨΑΧΜΕΝΕ ΓΚΟΛ-ΓΚΟΛ ΔΕΝ ΜΠΩΡΟ ΝΑ ΠΑΙΞΩ (ΠΑΙΖΩ ΟΠΑΠ) ΤΙ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΤΕΝΑΜ-ΑΡΣΕΝΑΛ ΟΒΕΡ?

τον Ψαγμένο είπε...

Ντέρμπι είναι. Οτι σε φωτίσει ο Θεός...

GUS είπε...

ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ- ΔΕΝ ΠΑΩ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ.

Unknown είπε...

Σε ευχαριστω ρε φιλε για το Οσασουνα-Μαλαγα.
Keep Walking..

koraki είπε...

Καλσησπέρα. Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη.

Δεν έχει χαβαλέ σήμερα;; :)

Αlmeria - Real Madrid 1-3
Germinal - St. Liege 1-2
Valencia - At. Bilbao 2-2

Σύστημα 2-3 Πολλαπλ. 5

see you... ;)

gus είπε...

ΛΟΙΠΟΝ ΜΑΓΚΕΣ ΤΡΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΑΓΙΑ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ.....ΑΟΥΓΚΣΜΠΟΥΡΓΚ ΟΒΕΡ...ΓΚΡΟΙΤΕΡ-ΦΙΡΤ ΑΣΣΟΣ ΚΑΙ ΚΟΜΠΛΕΝΤΖ ΑΣΣΟΣ.-